Service

Gepassioneerd team en geen personeelsverloop
ClearMedia medewerkers hebben niet alleen de diploma's of praktische ervaring, ze zijn compleet gepassioneerd door hosting. En net dat maakt van hen de mensen waaraan u uw kritische diensten durft toevertrouwen. Onze medewerkers worden actief betrokken bij het ganse bedrijf, waardoor de betrokkenheid hoog is en personeelsverloop (voorlopig alleszins) onbestaande.

Volledige transparantie
Wij houden van 100% transparantie en communiceren dus steeds zeer open met onze klanten. Als er storingen zijn, worden deze onmiddellijk gemeld op onze statuspagina, waar ze voor iedereen zichtbaar zijn en blijven. We willen dus niet beweren dat er nooit iets misloopt, maar we garanderen wel dat we steeds hemel en aarde zullen bewegen om technische problemen zo snel mogelijk te herstellen. Tijdens de herstelprocedure houden we u zeer goed op de hoogte.

Duidelijke afspraken
We vinden glasheldere afspraken een must, zodat u goed weet wat u van ons kan verwachten. We hebben dan ook diverse SLA's uitgewerkt die afgestemd zijn op uw persoonlijke noden. Als we u iets beloven, dan komen we dat ook na! Zelfstandige, KMO of multinational, bij ClearMedia maakt dit niet uit. Wij gaan ervoor om elke klant een perfecte service te leveren. Onze infrastructuur speelt daarin een belangrijke rol, maar nog veel belangrijker is onze service.

24/7 Monitoring
De meeste van onze oplossingen worden 24/7 proactief gemonitord door eigen medewerkers. Er zijn 24/7 technische mensen van wacht voor het geval er problemen zouden zijn.